Anoniem verpakt 100% anoniem verpakt

Niet goed geld terug Niet goed-geld terug

Volledig assortimentVolledig assortiment

Tot Voor 16:00 besteld: morgen in huis

Veelgestelde Vragen

Hier vindt u de meest gestelde vragen per onderwerp. Mocht u een vraag hebben die er niet tussen staat, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Producten

Waar kan ik informatie vinden over incontinentie?

Op onze informatie pagina kunt u terecht.

Kan ik een proefpakket van het product ontvangen?

Van een aantal van onze producten kunt u een gratis proefproduct aanvragen. Kijk daarvoor hier.

Welk product kan ik het beste gebruiken?

De juiste producten maken het gebruik makkelijker en het aantal verschoningen minder. Wij hebben een uitgebreid assortiment. U kunt gebruik maken van onze keuzehulp om het juiste product te vinden, of bij twijfel contact opnemen met onze klantenservice.

Welke maat heb ik nodig?

Bij elk van onze producten bevindt zich een speciale maattabel in de beschrijving. Mocht u twijfelen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe kan ik TENA producten weggooien?

TENA producten kunnen niet door het toilet gespoeld worden. Ze moeten hierom worden weggegooid in een afvalemmer.

Hoe worden de producten verpakt?

Onze producten worden veilig, discreet verpakt. Dit houdt in dat de dozen goed zijn afgesloten, en het niet zichtbaar is wat erin zit.

Bestellen en bezorgen

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Producten die niet op voorraad zijn kunt u herkennen aan de rode tekst 'Niet op voorraad.' Producten waar dit niet bij staat hebben wij gewoon op voorraad.

Wat zijn de levertijden?

Producten die besteld zijn op maandag tot en met vrijdag voor 16:00 uur worden de volgende (werk) dag geleverd. Bestellingen na vrijdag 16:00 worden op maandag verpakt, en op dinsdag geleverd.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor orders onder de 20 euro zijn € 4,95. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of dozen per bestelling. Orders boven de 20 euro worden gratis verzonden.

Door wie wordt mijn bestelling bezorgt?

De bestellingen worden bezorgd door PostNL.

Wat als mijn bestelling niet, verkeerd of incompleet geleverd is?

Als een bestelling niet, verkeerd of incompleet is geleverd neemt u zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zorgen vervolgens dat het probleem wordt opgelost!

Hoe ontvang ik mijn factuur?

De factuur van uw bestelling ontvangt u via de mail. Deze kunt u vervolgens uitprinten.

Krijg ik korting bij grote bestellingen?

Wij hebben goede prijzen voor grote bestellingen. Voor vragen over zeer grote bestellingen kunt u contact opnemen met support@hygoncare.com.

Betalen

Wat zijn de betaalmethoden?

Het is mogelijk om met verschillende betaalmethodes snel en veilig te betalen. U kunt betalen met iDEAL, creditcard en middels automatische Incasso.

Krijg ik een bevestiging als mijn betaling is gelukt?

Zodra de betaling is voltooid ontvangt u een bevestiging en factuur per mail. Als dit niet het geval is kunt u controleren of deze binnen is gekomen in de spam/ongewenste mail. Als dit niet het geval is kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Hoeveel procent BTW betaal ik?

Voor incontinentiemateriaal bedraagt de btw 6%. Verzorgingsproducten bedragen 21% btw.

Account

Hoe kan ik een account aanmaken?

U kunt rechtsboven klikken op 'Account aanmaken' waarna u de stappen gemakkelijk door kan lopen.

Hoe wijzig ik mijn accountgegevens wijzigen?

Als u ingelogd bent kunt u onder 'Account Gegevens' uw gegevens wijzigen.

Hoe kan ik mijn adresgegevens wijzigen?

Als u ingelogd bent kunt u onder 'Adresboek' uw gegevens wijzigen.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

U kunt op de inlogpagina klikken op 'Wachtwoord vergeten' waarna u vervolgens via uw e-mailadres een nieuw wachtwoord aan kunt vragen.

Copyright © 2018 Hygoncare. All rights reserved.